سرکاری
دخترونه آی دخترونه
بگو و بخند
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
یـــــــــــــادها
شجره طیبه صالحین پایگاه شهدای باروق
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دخترونه آی دخترونه و آدرس lafayas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 6476
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
***yasaman***

آرشيو وبلاگ
خرداد 1394
ارديبهشت 1394


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 16:2 :: نويسنده : ***yasaman***

 پشت سر  هر مرد موفق یه زن زیباستبوسه

پشت سر زن زیبا یه مرد توانمنده پا در دهان

پشت سر مرد توانمند یه زن سن بالابی تقصیر

پشت سر زن سن بالا یه پسر باهوشخنده

پشت سر پسر باهوش من هستم چشمک

پشت منم یکی زنبیل گذاشته رفته ....مردد

ببخشید تو صف نون سنگگیم حوصله ام سر رفتهآرام

گفتم دوستانو معرفی کنم خدمتتون .....زبان درازی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

YASAMAN
ساعت17:35---7 خرداد 1394
وبلاگت خیلی باحال بود اگه ناراحت نمیشی یه انتقاد کنم:کاشکی قالبت روشن تر بود دل ادم میگیره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: